neděle 19. dubna 2015

Co a jak cvičím?

Krásnou neděli :)

Možná některé z vás bude zajímat co a jak cvičím, kolikrát týdně jednotlivé patrie a podobně :) Jelikož do posilovny chodím asi 9 měsíců, mohla bych se možná nazvat trošku pokročilým :D Před tím jsem asi 2 roky posilovala hodně doma, tak už mám něco za sebou a vím, co a jak :)
Tak pojďmě na to, podíváme se na celý týden, jak to u mě probíhá v oblasti treninků. Cviky často měním, měním intenzitu, počet serii a opakovani, prostě podle pocitu a nálady.


PONDĚLÍ- HRUDNÍK- BICEPS- BŘICHO

Tak hrudník cvičím je tak z lehka, nechci mít přece hrudník jako Arnold :D, a docela mě to baví :) Biceps mě hrozně baví cvičit, nevím proč, ale je to tak :D Ráda zařazuji superserie, shazované serie a podobně. Sice je to moje slabina, ale proč ze slabina neudělat přednost, že jo? :)

Hrudník

  • Tlaky na rovné lavici
  • Tlaky na šikmé lavici
  • Rozpažky
Biceps

  • Bicepsové zdvihy velké činky
  • Kladivové zdvihy jednouček
  • Scottova lavice
Břicho

  • Úklony se zátěží
  • Zdvihy nohou na hrazdě
  • Zkracovačky se zátěží
  • Plank
ÚTERÝ- KARDIO NEBO HIIT

V úterý si někdy dávám kardio, buď na rotopedu, nebo jdu běhat na delší tratě. Běhávám různé tratě, které jsou různě dlouhé. Běh mě strašně baví, a navíc se připravuji na Spartan race, takže je to potřeba :) Další možnost je, že jdu sprintovat do kopce, který vyběhnu asi 10x. Je to spíš fotma HIIT treninků (High intensity interval training). O tom třeba někdy příště :)

STŘEDA- ZÁDA- TRICEPS

Ááááááá, je tady moje druhá nejoblíbenější partie, zádíčka. Ta bolest druhý den je prostě úžasná :) Záda patří k mým silným partiím, takže je prostě miluju. Po té, co jsem udělala první shyb, věděla jsem, že to bude láska na první dotyk s hrazdou :D V mrtvém tahu se snažím každým treninkem zlepšovat. Hrozně super cvik. Okokokok už dost keců. Jdeme se tedy podívat na ten trenink :) 

Záda: 
  • Mrtvý tah
  • Přítahy velké činky v předklonu
  • Shyby
  • Stahování kladky za hlavu
  • Hyperextenze
Triceps
  • Kliky na bradlech
  • Francouzský tlak
  • Stahování kladky nadhmatem
ČTVRTEK- KARDIO 

Ve čtvrtek mám něco podobného jako v úterý, ale spíše dám na vlastní pocity. Když se cítím unavená, tak radši regeneruju. Regenerace je důležitá :)

PÁTEK- NOHY- RAMENA- BŘICHO

Táááák, a už jsme se dostali k mé nejoblíbenější partii, a to k nohám! Vlastně už od začátku jsem se nejvíc těšila, až zase na záda nasadím osu a půjdu dřepovat :) Mnoho lidí nemá rádo treninky nohou, protože to prostě bolí, myslím tím svalově. Ano bolí to, ale ta bolest stojí za to. Nechci vás sakra strašit :D Treninky nohou můžou být i pohodové ve formě kruhových treninků :) Je to však na vás, jaké zvolíte cviky a zátěže :) Já mám ráda těžké treninky s velkou váhou, tudíž to bolí :D 

Nohy:
  • Dřepy s velkou činkou
  • Výpady
  • Výpony
  • Předkopávání
  • Zakopávání
Ramena:
  • Tlaky s jednoručkami
  • Předpažování 
  • Upažování
  • Back fly
Břicho:
  • Úklony se zátěží
  • Zkracovačky na míči
  • Criss-cross
  • Plank
SOBOTA- KARDIO 

Sobota probíhá obdobně jako úterý nebo čtvrtek, prostě podle pocitů, jestliže mě nebolí tak moc nohy po předchozím tréninku a nejsem unavená, jdu spíše na rotoped :) Kardio treninky se snažím často měnit, aby si tělo nezvyklo :) 

NEDĚLE- ZASLOUŽENÝ REST DAY

Odpočinkové dny mám z pravidla vždy v něděli, někdy i přes týden místo kardia :) Užívám si volna, relaxuji, prostě odpočinek :)

P.S: Holky, chci vám říct, nebojte se zvedat nějaké činky, popřípadě těžké váhy. Neudělá to z vás mužatky nebo jak se tomu říká :D,  opravdu vám nenarostou obrovské svaly do týdne, nebojte se. Ženy nemají tolik testosteronu, aby mohly mít na sobě hromady svalů. Věřte mi :) 
A navíc, když si vybudujete nějaký ten sval, nemusíte z vás být hora svalů, budete lépe spalovat tuk, protože svaly potřebují více energie než tuk. Takže proč ne že? :) 

P.S2:Nezapomentě me podpořit na mé FACEBOOKOVÉ STRÁNCE :) Děkuji moc za podporu. 

P.S.3: Jaké další téma by vás zajímalo? :)

Krásný zbytek dne
Wendy

Žádné komentáře:

Okomentovat