pondělí 27. července 2015

Ovesný koláč s tvarohem a ovocem

Už dlouho jsem nepřidala žádný recept, že? :) Tak to tentokrát napravím, protože hodně z vás mi psalo po přidání koláče na facebook, abych přidala recept, tak tady je :)

Chtěla bych vám ještě poděkovat, protože na facebooku je vás čím dál více a táhne mě to dál a dál :) Děkuji za podporu :) A teď už se jdeme věnovat tématu článku :)

Předtím jsem už dlooouho nic nepekla, kromě proteinovo-fazolové brownies, které mám napečeno pořád :) Chtěla jsem něco s tvarohem, protože tvaroh miluji a mám ho doma opravdu mraky :D
Inspiraci na tento recept jsem dostala u Monči na blogu, to ona je autor receptu, ale recept jsem si malinko upravila podle svých představ :) 

Chutnal fantasticky i přes to, že v něm není žádný cukr. Flavdrops to skvěle nahradí. Koláč byl pryč během 5 minut, tak moc všem chutnal :) 


Nevypadal sice jako od mistra cukráře, ale to já ani nejsem :)

Základ: -150g ovesných vloček
-lžíce chia semínek
-skořice

-120g bílého jogurtu
-lžička prášku do pečiva
-sladidlo (já jsem použila flavdrops)

Smícháme vločky, chia a skořici a zalijeme horkou vodou (voda po okraj vloček), ať vločky nasáknou vodu. Necháme chvíli odpočinout, tak 10 minutek. Poté do vloček vmícháme jogurt, prášek do pečiva a nějaké sladidlo. Těsto rozložíme na plech a pečeme na 180° asi 30 minut. 

Mezi tím, co se nám základ peče, připravíme krém.

Tvarohový krém - 250 - 300g nízkotučného tvarohu
-200g bíleho jogurtu
-sladidlo (já jsem použila flavdrops vanilka)
-ovoce
-ztužovač šlehačky

Smícháme tvaroh s jogurtem a sladidlem a přidáme ztužovač šlehačky. Vmícháme trochu ovoce. 
Po vychladnutí základu naneseme tvaroh. Ozdobíme ovocem a necháme ztouhnout v ledičce. 

Napadlo mě, že by nebylo špatné celý koláč přikrýt želatinou s ovocem, ale volba je na každém z nás :) 

Co nejraději pečete? :) 

FACEBOOK ZDE 
INSTAGRAM ZDE

Chtěla bych vám ještě nabídnout, kdo si neví rady s výběrem suplementů, brodí se ve stravě, neví co pořádně dělat v posilovně.. jsem vám k dispozici, nebojte se mě kontaktovat na facebooku :)

Wendy

Žádné komentáře:

Okomentovat