čtvrtek 30. července 2015

Ovesný koláček neboli Mugcake

Zdravím vás :) 
Již hotové koláčky :)
Ano, opět jste mi psali, že byste rádi znali velice tajný recept na moji oblíbenou snídani :) Tak tady to je :)

Tento recept je u mě stálicí už hodně dlouho, protože je to prostě pecka :)


Koláček: - ovesné vločky (můžete použít vločky, které máte nejraději - článek o vločkách zde)
- vejce (můžou být jen bílky)
- špetka kypřícího prášku
-sladidlo, např. med, stevie, agáve sirup... (já používám Flavdrops nebo protein)

Když je teď cuketová sezóna, vždycky trošku nastrouhám a přimíchám do směsi. Jinak můžete použít všechno, co máte rádi (kokos, chia nebo lněná semínka, mák, skořice, kakao, cuketu...)

Na dochucení: - jogurt
-tvaroh
-ovoce
-skořice
-oříšky
-arašídové máslo
-konopná semínka

V konečném provedení může vypadat takto :) 
Možností je opravdu hodně, záleží na vašich chutích. Já vždycky použiji bílý jogurt, do kterého přidám buď protein nebo kapky Flavdrops a nějaké ovoce. Ozdobím oříšky nebo oříškovým máslem a snídaně je na světě :)

Příprava
Smícháme všechny sypké suroviny (vločky, kypřící prášek, protein) a přidáme rozkvedlané vejce. Pořádně rozmícháme a dosladíme. Přidáme nějakou ingredienci, kterou jste si zvolili. Všechno smícháme, pokud je směs moc tuhá, přidáme lžíci vody. Pokud nám vznikne hezky kašovitá konzistence, šupneme do mirovlnky na cca 3 minuty. Ale koláček hlídáme, ať ho nemáme moc vysušený, každá mikrovlnka peče jinak :)
Pečeme do požadované konzistence.

Dozdobíme dle chuti a můžeme podávat :)

Snad se vám recept líbil, děkuji za podporu :)

FACEBOOK ZDE 
INSTAGRAM ZDE

Wendy

6 komentářů:

  1. Já mám nejradší svůj osvědčený recept, ale tento taky nevypadá zle :) Až budu chtít změnu, tak se na recept přijdu asi znova mrknout :) :D

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se ti povede :) hoď sem receptík na ten tvůj :D

      Vymazat
    2. Je tady :D
      http://myway-tofitness.blogspot.cz/2015/03/cokoladovo-kokosovy-mugcake.html

      Vymazat
  2. už ho také musím zkusit, všichni ho snídají a já se k tomu ještě nedostala :D tvůj vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) vyzkoušej, je to skvělé :) Ale trvalo mi, než jsem se do toho dostala a vychytala tu správnou konzistenci těsta :)

      Vymazat